Retourneren

Retourneren

Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen dan kan deze geretourneerd worden.

 

Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per e-mail aan ons door.
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief pakbon en retour-formulier(download retour-formulier)) aan ons geretourneerd worden.
  3. Zorg dat uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en in zo origineel mogelijke verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden

Houd u er rekening mee dat de kosten voor retournering op uw kosten zijn. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging en vermissing van het pakket. Daarom raden wij u aan gebruik te maken van het versturen met een track&trace code zodat u zeker weet dat uw pakket is verzonden en ontvangen. Bewaar uw verzendbewijs totdat wij het artikel retour hebben ontvangen en hier een e-mail ter bevestiging aan u hebben gestuurd.

 

Zodra het retourpakket inclusief pakbon en retour-formulier door ons is ontvangen en verwerkt ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Hierna zal het aankoopbedrag binnen enkele dagen op uw rekening staan.

Afgeprijsde artikelen kunnen niet geruild of retour worden gezonden.

Wanneer producten beschadigd of niet compleet zijn kunnen wij de retourzending niet in behandeling nemen.

Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
Koezoe
info@koezoe.nl
Dokter Larijweg 146
7961 NT Ruinerwold

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.

Winkelwagen

close